Bilen ble kjøpt tilbake i 2011 av Marvin Sholl som solgte bilen ny i 1963 fra sitt Pointiac dealership Sholl Pontiac of Evanston utenfor Chicago. Marvin som drev Exotic Motor Cars i Palm Springs til han pensjonerte seg 96 år gammel fikk en dag en telefon fra ei dame som lurte på om han var interessert i å selge en bil for henne siden mannen var gått bort. Lite visste Marvin at nettopp denne familien hadde han solgt bilen til tilbake i 1963. Hun stilte med alle dokumenter siden bilen var ny. Kjøpekontrakten og alle serviser osv. Marvin kjøpte bilen selv for å ha et levene minne fra hans oppstart i bilbransjen. Under finanskrisen i 2008/2009 fikk han vanskeligheter da den jevne amerikaner ikke akkurat prioriterte å kjøpe eksotiske biler.
Eier hadde handlet en del med Marvin og lånte ham noen penger for å komme over kneika. I 2011 betalte han alt tilbake og ville i tillegg eier skulle ha Pontiacen som takk for hjelpen. Den kom til Norge på høsten og fikk registreringsnummer I-1115.
Den har vært en større artikkel om bilen i Norsk Motor Veteran men ellers har den vært litt bortgjemt.
Eier tok bilen i 2013 til Monaco hvor eier har en Engelsk venn som har et hus. Den ble kun brukt til noen turer i sommer månedene der nede og fikk full overhaling og service av den gang Virgin Racing sitt Formel 1 team. (senere Formel E). Det viste seg at Princess Grace hadde maken en kort stund, og det førte til at vi fikk kjøre en æresrunde under formel 1 etter kvalifiseringen i 2014. Så bilen ble lagt merke til i Monaco. På Buddha Bar måtte Ferrariene vente mens vi ble parkert rett i front. Bilen kom hjem i fjor og i vinter har det blitt gjort litt vedlikehold for å få den i god stand til denne våren og sommeren.